środa, 17 lipca 2013

summer clothing habits




Znacie to uczucie, kiedy wasza szafa pęka w szwach, a wy  przez cały sezon wybieracie te same spódnice, bluzki, szorty? Tak jakby mimo całej rozmaitości naszej wieloletniej kolekcji, skrywała przed nami ubrania w swoich zakamarkach celowo. Dodatkowo pomaga jej w tym nasza krótka pamięć, gdyż najlepiej sięgnąć nam po to, co nosiłyśmy lub zakupiłyśmy w ostatnim czasie. Mnie spotyka to stale, dodatkowo dochodzi do tego kwestia kaprysów kolorystycznych. Tego lata oszalałam na punkcie bieli, gdyż tak jak pisałam niedawno w poście summer white, jest klasyczna, delikatna, jest wręcz czystą manifestacją lata. Tak więc, po ostatnim wiosennym kolorowym zawrocie głowy, nadszedł czas na pastele i biel. Może ma to coś wspólnego ze zmianami jakie zachodzą w nas, wraz ze zmianami pór roku? Tak czy inaczej, postanawiam przeszukać zakamarki swojej szafy i obiecuję, że w następnej stylizacji zagości trochę koloru ;)

Polecam też post Białe lato!


 spódnica i top - Bershka (sale)

torebka -  H&M (sale)

sandałki - Ryłko (sale)

bransoletka - By Dziubeka









Summertime outfit

8 komentarzy :

  1. Pięknie wyglądasz:) włoski troszkę odrosły i chyba w takiej długości ta fryzurka najbardziej mi się podoba.
    Wszystko oprócz spódniczki jest w moim stylu.Generalnie długie spódnice jakoś mi się nie podobają choć Twoja jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)Tego typu spódnice są "modne" od poprzedniego lata, ale dopiero teraz znalazłam taką, która przypadła mi do gustu :) Jeśli chodzi o fryzurkę, tak się właśnie najlepiej czuję, więc chyba zostanę przy tej długości.

    OdpowiedzUsuń
  3. moja piękna komunijna dziołcha :*

    OdpowiedzUsuń
  4. moja piękna komunijna dziołcha :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna stylizacja <3 A piesek najlepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna stylizacja ;) cudowna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, bardzo mi się podoba torebka, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)