wtorek, 9 kwietnia 2013

Always keep your energy





            Kochani dawno mnie nie było, niestety ostatnio więcej czasu spędzam na podróżach  i na nauce, do zagmatwanych egzaminów. W tym natłoku zajęć, staram się nie zapominać o całym świecie, a przede wszystkim nie dać zapomnieć się Wam.
Jak pewnie już wiecie, lubię wszelkiego rodzaju dodatki, w stylizacjach jak i w życiu codziennym. Lubię mieć  rzeczy które mi się podobają, a przede wszystkim ułatwiają mi życie. Ciągle poszukuje czegoś nowego żeby zapewnić sobie wygodę. Z tego względu postanowiłam stworzyć nowy cykli postów o rzeczach które na pewno dla Nas kobiet będą przydatne a nawet niezbędne. Mam nadzieje, że to zachęci Was do śledzenia postów oraz do dzielenia  się swoimi pomysłami i radami.

Częste podróże i sporo czasu który przebywam po za domem, skłoniły mnie do przetestowania bardzo przydatnego gadżetu, o którym chciałam Wam powiedzieć. Kochani ile razy będąc w podróży, na zakupach wyładował Wam się telefon? Dzisiejsze smart fony z tego powodu, że mają dostęp do Internetu szybko się wyładowują, a jak nie mamy gdzie doładować baterii, to zaczyna być to uciążliwe. Dlatego jest świetnym rozwiązaniem są przenośne ładowarki do telefonów i nie tylko. Bardzo przydatna rzecz, kiedy często podróżujemy albo dużo korzystamy z telefonu. Koszt takiej ładowarki wynosi w granicach 50 – 200 zł. Pojemność baterii to ponad 2 mAh co wystarczy na naładowanie w całości baterii telefonu. Najczęściej ładowane są z komputera przez USB lub mają specjalne ładowarki bezpośrednio do prądu. Baterie są lekkie, ważą w granicach 200 gram. Mają ją różne kształty i kolory, więc kobiety mogą dopasować swój ulubiony kolor a panowie kierować się funkcjonalnością.

           Podstawową zaletą jest to, że zawsze jesteśmy bezpieczni dlatego, że mamy zawsze naładowaną baterię w telefonie – mamy łączność, możemy słuchać muzyki w MP3, urządzenie jest malutkie, podręczne, może być spokojnie kolejnym dodatkiem do damskiej torebki lub fajnym prezentem.

Eva 





1 komentarz :

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)