czwartek, 7 marca 2013

Neony- mocny akcent na wiosnę



Nareszcie pokazała nam się wiosna, i mimo że to dopiero początek, zapewne wiele z was dziewczyny tak jak ja, z ulga porzuciło ciężkie kozaki. Co więcej tak piękna pogoda wręcz doprasza się kolorów! Dlatego postawiłam na neony , które są hitem tegorocznego sezonu wiosna/lato. Poczynając od soczystej limonki, poprzez pomarańcz, truskawkę, malinę, odcienie błękitu- w zależności od tego kto dobrze w czym się czuje, łączymy neonowe ubrania, buty, dodatki. Ważne jest żeby nie przesadzić, najlepiej więc nie zestawiać więcej niż dwóch takich kolorów w swoim looku. Dobrym pomysłem jest też jeden mocny neonowy akcent zgaszony jasnym ciepłym kolorem. 
Kolejnym pozytywnym wiosennym akcentem jaki daje nam moda, są t-shirty z "przesłaniem". Mój jest bardzo pozytywny i wydał mi się idealny na tak piękny dzień, który jest zapowiedzią najlepszego w roku okresu. Całość powstała trochę w stylu boyfriend, ale nie byłabym sobą gdybym nie założyła szpilek ;) Lubicie neony? Jeśli tak to ciekawa jestem z czym je łączycie?

Karolina


żakiet i szpilki  - H&M

spodnie - Zara
 bransoletki - Cropp, allegro.pl

kolczyki -  H&M









23 komentarze :

  1. oooo właśnie chciałam zamówić tą koszulkę ;)
    super look :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Koszulki są świetne, zastanawiam się jeszcze co najmniej nad trzema innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buch, mocno wiosną buchnęło, ale jeszcze tak wcześnie, niebawem nawrót śniegu ... a tu wiosna bucha z ekranu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, nieprzekombinowany zestaw!
    ślicznie się prezentujesz!:)

    Jeszcze tylko do jutra u mnie konkurs :) Zapraszam!
    http://collectionofhours.blogspot.com/2013/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw :))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. róż do zielonego???
    myślałam, że nie pasują do siebie....a jednak jest inaczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego jakie odcienie dobierzemy. Neony mają to do siebie, że ktorych kolorów ze sobą nie połączymy-pasują do siebie :)

      Usuń
  7. Najbardziej podobają mi się buty i dodatki, reszta też fajna, pozdrawiam i zapraszam na http://flyinghatblog.blogspot.com xd

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja ! bardzo fajnie dobrana :)

    genialna koszulka

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi się zatęskniło za wiosną!!! super stylizacja. Połączeniem zielonego i różowego koloru zainspirowałaś mnie już łącząc tak biżuterię w jednej z wcześniejszych stylizacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobało mi się to zestawienie, świetny kolor marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szukam takich neonowych szpileczek tylko w kolorze żółtym:) w tym zestawie wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. po pierwsze super fryzura po drugie świetna koszulka po trzecie boski żakiet!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kulisy z "powstania" fryzury tutaj: http://www.allaboutwomanity.blogspot.com/2013/02/metamorfoza-ze-step4hair.html :*

      Usuń
  13. wygladasz niesamowicie:) swietnie dobrane kolory :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. żakiet ;) jego kolor :)
    bajka !

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pozytywny look, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądasz :)
    koszulka jest świetna!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo udany zestaw. Zapraszam do siebie http://decodethedresscode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny pomysł na stylizację! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne klasyczne połączenie z żywymi kolorami! Masz cudowną fryzurę ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądają kolory neonowe, naprawdę! Fajna stylizacja! // portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)