czwartek, 28 lutego 2013

Hand Made – Naszyjnik z kwiatów



  
Dziś chce zaproponować Wam sposób na własnoręczne wykonanie naszyjnika z kwiatów. Zainspirował mnie do tego neonowy naszyjnik z H&M. Nie kupiłam go od razu, a kiedy wybrałam się po niego ponownie, już ich nie było. Postanowiłam, że na tym się nie skończy i zrobię sobie taki sama. Szukałam neonowych kwiatków ale niestety na razie takich nie ma, nie poddałam się, jak je upoluje to na pewno dam znać. Pewnie wtedy stworze kolejny naszyjnik.
            Zrobienie naszyjnika jest bardzo proste, potrzebujemy kwiatki, te które użyłam są dość duże więc wystarczyły tylko trzy, wstążkę, materiał na którym kwiatki będą trzymały się stabilnie, ja użyłam plecioną taśmę. Pierwsza wersja była z czarną wstążka, ale zmieniłam na amarantową, ponieważ naszyjnik był za „smutny” . Kwiatki – to broszki, możemy przypiąć sobie do ubrań, dlatego posiadają klipsy, dzięki którym bez problemu mogłam je umieścić na taśmie. Następnie doszyłam je do czarnej wstążki, później połączyłam ją z amarantową, w taki sposób żeby nie było to widoczne. Na zdjęciach są szpilki, dzięki nim mogłam jeszcze coś zmienić, w końcowej wersji wszystko zostało zszyte i  voilà! oto kwiatowy naszyjnik.
            Wykonanie takiego naszyjnika, nie zajmuje dużo czasu, w porównaniu z kołnierzykiem tutaj ,który robiłam klika dni. Na zdjęciach krok po kroku jak powstawał, efekt końcowy oraz jak prezentuje się na szyi.   

Eva




 



3 komentarze :

  1. Gratuluję, bardzo fajny pomysł. Może sama spróbuję :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam,nic trudnego, a własnoręczne wykonanie biżuterii gwarantuje jej niepowtarzalność :)

      Usuń
  2. fajny pomysł bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)