środa, 23 stycznia 2013

Hity wyprzedaży – Must Have!



W sklepach trwają wyprzedaże, oczywiście każda z nas lubi z nich korzystać. Możemy zakupić rzeczy w  niższej cenie i  wykorzystać je w kolejnych sezonach. Czuć satysfakcję, że udało się nam coś upolować oraz zaoszczędzić.  Moje każdorazowe wyjście na zakupy kończy się tym, że wracam z nowymi kolczykami, naszyjnikiem lub paskiem, musze Wam powiedzieć, że wcale tego nie żałuje! Choć obiecywałam sobie, że będę się ograniczać, niestety to nie działa.
Jeśli tak jak ja, lubicie dodatki, nie możecie przejść obojętnie obok sklepów które są dla nas, tak zwanym, rajem. Dlatego chciałam Wam pokazać, gdzie warto iść by pozyskać ciekawą biżuterie, torebki i paski oczywiście w okazyjnych cenach! Dodatki, które na pewno przydadzą się w okresie wiosna – lato.
Po pierwsze, warto wybrać się do Glitter’a, witryna kusi obniżką do -75%, nie możecie przejść obok niej obojętnie, znajdziemy tam sporo efektownych kolczyków, naszyjników i bransoletek, biżuterię sztuczną i srebrną. Sklep ma w swojej ofercie bardzo ciekawe wzory, dla osób które chcą być zauważalne. Ja osobiście uwielbiam ich duże kolczyki i naszyjniki, produkty są dobrej jakości, polecam.
Ten super modny kołnierzyk kosztował 69,90 zł, ja zapłaciłam za niego 17,47 zł. ( -75% ).

Glitter. Cena 17,47 zł z 69,90 zł.

Drugim sklepem który musicie odwiedzić, jest Parfois. Znajdziecie tutaj szeroką ofertę biżuterii, torebek, pasków i szalików. Warto, ponieważ w poprzedniej kolekcji można było kupić rzeczy w beżach, brązach, złocie, które spokojnie wykorzystamy w kolejnych sezonach. Odsyłam Was na stronę www.parfois.com, tu znajdziecie inspiracje, ale warto wybrać się osobiście do sklepu, ponieważ tam znajdziemy o wiele więcej produktów.
Warto wybrać się do Divy , ilość przecen może nie duża, ale jakość ogromna.  To właśnie w Divie znalazłam, naszyjnik który widniał ma liście moich rzeczy MUST HAVE, za który zapłaciłam tylko  14 zł, ( tylko, bo przed przeceną kosztował 59 zł ).  Polecam ten sklep i jestem pewna, że znajdziecie w nim coś dla siebie. (www.divapoland.pl )

Diva, cena 14 zł z 59 zł.

Polecam również, odwiedziny House’ a (house.pl )  i  Cropp’a (cropp.com ), znalazłam tam kilka ciekawych rzeczy.
Przykładowo, torebka, jeszcze w zimowych kolorach, ale mamy nadal karnawał, świetna i efektowna, dobrze wykonana, przyda się na imprezy oraz do wczesno wiosennych stylizacji. Uważam, że warto taką zakupić, zwłaszcza, że ma teraz dobrą cenę. 



Cropp. Cena 29.90 zł z 59,90 zł.

Świetny, wiosenny naszyjnik, w dwóch kolorach, godny uwagi w dobrej cenie. 




Cropp. Cena 9,99 zł z 24,99 zł

Kołnierzyk, hit tego i przyszłego sezonu:




House. Cena 14,90 zł było 24,90 zł.

Eva
 

5 komentarzy :

  1. Chyba się muszę przejść do Divy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, kurcze, faktycznie udało Ci się kupić bardzo fajne rzeczy po bardzo, bardzo okazyjnych cenach - zazdroszczę. :) Ja rzadko kiedy kupuję kolczyki, naszyjniki i paski, zwykle dodatki odkładam na drugi plan.

    OdpowiedzUsuń
  3. dodatki to moja słabość, chociaż w szufladach nie mam już na nie miejsca, nie mogę sobie odmówić kupowania na wyprzedażach :) dodatki nigdy przecież nie wychodzą z mody ;) pozdrawiam z krk :) dasha! już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne :)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)