poniedziałek, 10 grudnia 2012

PROPOZYCJE SYLWESTROWE



Czy już wiecie jaką kreację założycie na tę najważniejszą noc końca roku? Kalendarz nie daje nam ani chwili wytchnienia - kilka dni świąt, sylwester - grudzień to zdecydowanie miesiąc, w którym trzeba "wyglądać". W dodatku zostaje ten wieczny dylemat "jak?". Zewsząd zostajemy zasypane propozycjami coraz to bardziej ozdobnych, opartych na aktualnych trendach modeli. Jednak żeby wybrać ten jedyny, trzeba poświęcić trochę czasu i energii, a w tym punkcie czynność, która powinna być przyjemna, przeradza się w mały koszmar. Dlatego żeby pomóc wam (i sobie;) ) w wyborze, przejrzałam od A do Z propozycje znanych sieciówek i wybrałam modele, które najbardziej mi się spodobały wraz z dodatkami. Ja najchętniej ubrałabym każdą z nich, mam nadzieję że znajdziecie również coś dla siebie:)

Karolina


Are You Fashion:










Bershka:





Stradivarius:



ASOS:



Stradivarius:


Vissavi:




Mango:
 H&M


5 komentarzy :

  1. Najchętniej to z każdej firmy bym jakąś chciała :) ale jak mam wybrać jedną to ta druga z bershki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te przezroczystości... chyba poszukam czegoś podobnego w "kuferku" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem mało oryginalna - jak stylizacja sylwestrowa to kolor czarny, a propozycje połączenia czarnego ze złotem są bezkonkurencyjne!:-)

    Pozdrawiam
    Wierna fanka all about Womanity:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. My kobiety mamy ciężkie życie ;)Najlepiej wybrać klasykę ale..może by tak raz zaszaleć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta sukienka ze Stradivariusa:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)